Egy lépéssel előrébb akarsz járni? – Tények, amik segíthetik céged marketingjét

Mennyi ideig nyomkodják a felhasználók egy nap a mobiltelefonjukat?
- A vásárlók mostanra több mint öt órán át pötyögik a mobiljukat,
- egy nem olyan régi AdWeek felmérés szerint ez a szám évről évre nő, méghozzá 88%-kal.
Az internetes forgalom hány százalékát teszik ki a mobilok?
2018-ban az egész világon generált online forgalom 52,2%-a mobiltelefonokon keresztül zajlott, az előző év 50,3%-os számával szemben ez egyértelmű növekedés. (Statista, 2018).
Az emailek hány százalékát nyitják meg mobilon?
- Nagyjából 5-ből 3 vásárló ellenőrzi az emailjeit mobileszközön, és az amerikaiak 75%-a azt mondja, hogy leggyakrabban az okostelefonjukon csekkolják a leveleiket,
- 2017-ben Amerikában az emailek megtekintésének 61%-a mobilon történt, 15%-a asztali gépen, és 24%-uk egy webmailes klienssel.
A Facebookot inkább asztali vagy mobil eszközön használják? Mi a helyzet a többi közösségi platformmal?
- 2017-ben az aktív Facebook-profilok 95.1%-a mobileszközről lépett be az alkalmazásba,
- 2016 óta a Pinterest felhasználók 80%-a mobileszközről használja az alkalmazást,
- a Twitteren töltött idő 85%-a mobileszközön történik,
- a Linkedin forgalom 60%-a mobileszközökön keletkezik.
A felhasználói viselkedések és a mobilfelhasználás statisztikái
A Boston Consulting Group által végzett felmérés érdekes eredményeket tárt fel, amikor arra a kérdésre keresték a választ, hogy mit adnának fel a vásárlók az okostelefonuk használata helyett.
- 10-ből több mint hárman inkább nem találkoznának személyesen a barátaikkal,
- az amerikaiak majdnem harmada inkább nem szexelne egy évig,
- 45%-uk inkább nem menne el nyaralni,
- 46%-uk inkább megelégedne heti egyel kevesebb szabadnappal,
- több mint 55%-uk egy éven keresztül inkább nem járna el étterembe.
Elgondolkodtató, igaz? Mellesleg, a te honlapod mobilindexálása meg van oldva, jól mutat mobilon?
Rendben, már mindent tudok a témáról, köszi. Jöhet egy kis infó a GDPR-ról.