10+1 érdekes tény a mobilmarketingről

Jó dolog a vevők fejével gondolkozni, vagy éppen egy lépéssel a konkurencia előtt járni. Mivel egy vállalkozásnak elengedhetetlen az online jelenlét, főleg 2018-ban, nem árt tisztában lenni pár ténnyel, amik a Blue Corona oldalán jelentek meg.
A „legjobb” kifejezés után böngésző mobilos keresések száma 80%-kal nőtt az elmúlt két évben.
A vásárlók 51%-a használja a mobil eszközeit arra, hogy új márkákat és termékeket fedezzen fel.
Az okostelefon felhasználók 69%-a szerint sokkal valószínűbb, hogy egy olyan cégtől fognak vásárolni, akinek a mobil oldalán könnyebben megtalálják a kérdéseikre a választ.
Világviszonylatban több embernek van mobiltelefonja, mint fogkeféje.
Az elmúlt két évben több mint 50.000 évet tett ki azoknak a videóknak az összes lejátszási ideje mobilon, amiknek a címében benne volt a review szó.
A „működik-e” videók a lejátszási ideje több mint tizenegyszeresére nőtt az elmúlt két évben, mivel a vásárlók vizuális bizonyítékot gyűjtenek vásárlás előtt arról, hogy a kérdéses árucikk megfelelő-e.
Egy pozitív mobilos élmény után, ami egy adott márkához köthető, az emberek 89%-a ajánlja nyugodt szívvel az adott márkát.
Az embereknek manapság kétszer több interakciója van különböző márkákkal mobilon keresztül, mint bárhol máshol.
Az emberek 46%-a szerint nem vásárolnának egy olyan márkától, amivel már volt egyszer egy félbeszakadt mobilos élményük.
A felhasználók a médiára fordított idejük 69%-át átlagosan okostelefonokon töltik.
A felhasználók 57%-a nem ajánlana olyan céget, aminek rossz minőségű, vagy kezdetleges a mobil oldala.
2018-ra az amerikai felnőttek átlagosan 3 óra 23 percet fognak csak szörfözéssel, közösségi média oldalak pörgetésével tölteni.
“Többet akarok tudni a közösségi médiáról, a GDPR-ról és az informatikáról!” – Akkor nézz körül a blogon.